Onderwerpen

dinsdag 3 maart 2015

SPRING IS ALMOST HERE...

Het duurt nu niet meer lang, de lente komt eraan! Ook dit jaar ben ik er weer heel erg aan toe. En niet alleen ik.
We hebben de afgelopen tijd veel zorgen gehad om allevier onze ouders. Helaas zijn niet alle zorgen verdwenen en dat zal
ook niet gebeuren, maar voor de komende tijd ziet het er een stuk beter uit. De aankomende lente draagt daar zeker aan bij.




Spring will be here soon. I can't wait! During winter we have been worrying a lot about our parents. Unfortunately, not all worries will go away, but things are looking up. Spring sure is one of the reasons for that!

18 opmerkingen:

  1. Ja fijn he die lente! En zorgen om je ouders, ik herken het. Heel veel sterkte! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Stephanie! Ook voor jou heel veel sterkte. xxx

      Verwijderen
  2. Herkenbaar helaas, ik heb ook zó veel zin in de lente! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echte lente foto's! mooi.
    Sterkte met je (schoon)ouders!
    groetjes Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne plaatjes. En sterkte met je ouders en schoonouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Akelig dat jullie je zo zorgen moeten maken... de lente is hier ook zeer welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte Marieke, met alles....gelukkig komt de lente eraan, dat helpt wellicht een beetje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat naar die zorgen om jullie ouders, een beetje lente en zon dat zal zeker helpen. Is voor iedereen fijner. Wat een prachtige kleurtjes hebben je bloemen, word ik blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Marieke,
    Veel sterkte en hopelijk beterschap voor jullie ouders en dat er nog maar veel zonnestralen naar jullie toe komen.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben weer aan het bijlezen! Ik hoop dat het inmiddels beter gaat met je moeder. Ik ken het hoor, de zorgen om je (schoon)ouders. Mijn moeder had vandaag een gastroscopie, gelukkig geen afwijkingen gevonden, nu verder zoeken. Je vaasje staat echt zo mooi, leuk met die bloemetjes. Ga je vast veel plezier van hebben. Laat de zon maar komen! Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, nee, zorgen om de lieve mensen om je heen, het vraagt zoveel van je.. Hele dikke knuffel voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, nee, zorgen om de lieve mensen om je heen, het vraagt zoveel van je.. Hele dikke knuffel voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!