Onderwerpen

zondag 14 december 2014

I'M DREAMING OF A PINK CHRISTMAS

Voorheen hadden we altijd een echte boom, maar ik werd heel onrustig van die donkere kleur groen bij ons in huis. Al was het maar voor een kleine maand, ik stoorde me er enorm aan. Dus toen ik afgelopen zomer bij de opheffingsopruiming van het plaatselijk tuincentrum deze kerstboom zag staan, moest 'ie mee!


Het is een gevalletje 'hate it or love it', maar ik ben zo blij met onze roze boom! Tijn vond het in de eerste instantie niets, maar toen de boom eenmaal stond werd ook hij enthousiast. Ik deed er lampjes op batterijen in, zodat ik de boom af en toe op een andere plek kan zetten. Best handig, al zijn de lampjes wat minder fel. Ach, de roze kleur geeft al bijna licht van zichzelf ;-) We hingen er allerlei verschillende ornamentjes in, antieke en kitscherige. Wat vinden jullie ervan?
Hate it or love it, our pink Christmas tree. We used to have a normal green one each year, but I thought that looked quite dark in our bright colored house. That's why I couldn't leave this pink Christmas tree behind when I saw it on sale last summer. I'm really happy with it! What do you think?
May your days be merry and bright!

24 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm leuk Marieke. Heel stoer van je om gewoon een roze boom neer te zetten!
    Past mooi bij alle mooie vrolijke kleurtjes in jouw huis :)
    xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga zelf voor de 'echte' kerstboom maar ik moet toegeven dat dit ook wel wat heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm geweldig, staat prachtig!! Je hebt de roze boom mooi versierd; om heeel blij van te worden :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van zo'n boom word je vanzelf blij het staat erg leuk zo :-) Fijne zondag nog! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor, past helemaal bij jou! Ik zou hier wat onrustig van worden, maar in jou kleurenpallet is ie prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig dat zo'n roze boom gewoon in jou huis kan en nog mooi staat ook! Grappig want als die roze boom hier zou staan zou ik er juist onrustig van worden. :-). Mooi versierd ook Marieke en prachtige foto's heb je gemaakt. Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat staat die roze kerstboom prachtig in jouw huis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig leuk!! En grappig ook: ik word o zo blij van een groene boom... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind 'm heel gaaf!!
    Past ontzettend mooi in je kleurrijke huis en hij is lekker origineel!

    Fijne nieuwe week
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij past helemaal in jullie interieur! Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is echt heel leuk! Wij hebben hier ook 2 kleine felroze boompjes en lief vind ze ook best leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh jeetje, wat fel een roze kerstboom!
    Zou het zelf niet in mijn huis willen, maar bij jou staat ie wel tof.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke boom :D Lekker vrolijk ook n_n

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nice ! zo'n roze boom!

    groetjes,

    Stephanie - Coos-je

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellig ziet het er uit! Roze boom zou ik toen de kinderen jong waren (inmiddels 17 en 19) wel gedaan hebben. Hoewel mijn boom gewoon groen was heb ik wel eens witte, roze en rode ballen bij elkaar gehad. Ik vond het wel fris en gezellig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fantastische boom Marieke, klopt helemaal. da's niet meer een Dotje, maar een Dot wat! ;)) Tof! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een roze boom... Wat zou ik daar van vinden, hahaha..
    Prachtig! En zo passend bij jullie, heel mooi..
    Fijne feestdagen, lieve Marieke, al ben ik er wat laat mee.
    Dikke kerstknuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marieke! Voor jou natuurlijk ook een supermooi en creatief 2015 gewenst!
    Je boom is heftig roze haha maar past prachtig bij jullie! Leuk sfeertje zo! (al denk ik dat hij misschien inmiddels alweer op zolder ligt;)
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!