Onderwerpen

maandag 8 december 2014

CRAZY CAT LADY PLANNER

Al een paar maanden geleden kwam de Crazy Cat Lady planner van Ankepanke uit. Mijn bijdrage voor deze agenda werd gekozen als cover. Zo leuk om mijn 'Sleepy cat' te zien stralen op de cover, ze lijkt er haast verlegen van te worden!



De agenda is gevuld met katten illustraties van ontwerpers uit verschillende landen.
Je vindt onder andere de illustraties van bloggers Karin en Tamara in de agenda.
Klik om de complete lijst met deelnemers te zien. Je kunt de Crazy Cat Lady planner hier bestellen.


11 opmerkingen:

  1. Oh wat gaaf!!
    Super dat je leuke illustratie de voorpagina heeft gehaald.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk en gefeliciteerd ook! Lijkt me een super cadeau voor een katliefhebber!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt iets voor een vriendin van me die echt zot is van katten. Ik geef haar meteen de link door.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You go girl! Terecht dat je ontwerp de cover heeft gehaald want hij is ook zo leuk. Fleur geniet ook nog steeds van je mooie kaarten op haar kamer. Fijne week, liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh Marieke wat GAAAF! Gefeliciteerd en wat stoer!
    X Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blijft leuk, je illustratie :D Vind hem erg mooi ;)

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!