Onderwerpen

donderdag 5 juni 2014

GIVE-AWAY JUSTWATER FLES



Elke dag minstens anderhalve liter water drinken, het lukte mij vrijwel nooit. Ik denk er gewoon te weinig aan om water te drinken. Een flesje mee nemen waar ik ga is een oplossing, maar ik vind het niet fijn om uit een flesje te drinken. Het water klotst altijd langs mijn mond en het flesje deukt in wanneer ik drink.






Deze JustWater fles van Rosti Mepal maakt het een stuk gemakkelijker om dagelijks aan de juiste hoeveelheid water te komen. Hij drinkt gewoon heel lekker door de brede bovenkant, het voelt als een beker. De fles deukt ook niet in, omdat deze van hard plastic is. Bovendien kun je door de brede opening ijsklontjes en wat takjes munt (of stukjes limoen, bosvruchten of...) toevoegen, dat is toch net wat frisser en lekkerder!


Ik mag namens Rosti Mepal een JustWaterfles weggeven!
Hoe doe je mee? 
Volg mijn blog en like Rosti Mepal op Facebook.
Laat hieronder een reactie achter, waarom jij deze fles zou willen winnen.
Zaterdag 14 juni laat ik weten wie deze fles toegestuurd krijgt.

Succes!
En zorg ervoor dat je genoeg water drinkt de komende (zomerse) dagen ;-)

De JustWater fles is gewonnen door Mirjam, veel drinkplezier!

29 opmerkingen:

  1. Ik zou de fles heel graag winnen, omdat er op het werk sinds kort een SIP ton staat en zo een mooie fles zou heel handig zijn op mijn bureau, zodat ik ook niet voor elk bekertje apart naar de ton moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtexemplaar, een mooie aanwinst in de keuken!
    Ik volg jullie beiden al een tijdje :-)
    Lijkt me erg makkelijk om mee te nemen tijdens mijn wekelijkse workouts! Misschien dat ik dan wel aan 1,5L water per dag kan komen!

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave fles! Ik zou em graag willen winnen omdat ik het supermoeilijk vind om genoeg te drinken..ik vergeet het gewoon! Met zo'n mooie fles wordt dat vast een stuk makkelijker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie zeg! Ik heb pas een waterkan weg mogen geven van Rosti-Mepal. Erg fijne producten en deze zou ik ook wel heel handig vinden, vooral voor op het werk :-) Ik doe mee! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goede vondst! Ik ben ook steeds aan het rommelen met ingedeukte flesjes... ;-)
    Dus ik waag heeeeel graag een kansje! Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige fles! Ik kende hem niet. Het lijkt me leuk om hem te winnen, zeker omdat je er ook munt in kunt stoppen. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke give away Marieke, ik waag heel graag een kansje hoor ;) Deze fles kende ik nog niet, ziet er mooi uit. Laatst heb ik op mijn telefoon een keer zo'n 'water-drink-appje' geïnstalleerd. Ken je die? Telkens als het tijd is voor een glas water dan komt er zo'n borrelend watergeluidje uit je telefoon. Wel grappig hoor ;).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat grappig inderdaad, nog nooit van gehoord ;-) ik ga eens kijken! Xx

      Verwijderen
  8. wat een leuke actie ! uit een glas water drinken gaat hier thuis niet want onze kat Harrie drinkt dan mee :-), zodoende drink ik thuis ook uit een flesje. Ik doe graag mee met je weggever ! Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke give away. Ik zou de fles/beker graag winnen zodat ik tijdens het lesgeven een slokje kan nemen, maar ook tijdens oudergesprekken een mooie fles op tafel heb staan ipv een wegwerpflesje. Net als veel anderen drink ik standaard te weinig en is het voor mijn gezondheid echt belangrijk dat ik genoeg(lees zeker 1 1/2 liter) water drink.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, die wil ik ook. Wij drinken op het werk gewoon uit de spa fles, maar soms gebeurt het dat ik me vergis. Niet dat ik vies ben van mijn collega's, maar toch. Met deze leuke give-away, zal dat niet meer voorvallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik waag ook mijn kans! Juist terug van avonturenklassen met mijn klasje. Op 'de te meenemenlijst' stond een drinkbus. Eén van mijn leerlingen had mijn drinkbus nodig. Dit exemplaar, i.p.v. een plastieke flesje, zou voor mij op dat moment heel goed van pas gekomen zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihi ik waag ook 'n kansje hoor! Zou 'm heel graag winnen omdat ik superveel water moet drinken om die twee kleine boefjes te kunnen voeden. Heb al 8 maanden zo'n vies, slap petflesje naast mn bed staan en ook bij mij klotst 't er regelmatig langs met mn slaapdronken-kop.. Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou heel graag deze fles willen winnen want die is zoveel hygienischer als mijn spafles die ik elke dag 5x vul..
    Ik plaats ook een linkje op mijn blog..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie foto's! Die zullen ze van rosti mepal zo willen hebben als reclame!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een 'gezonde' giveaway, daar doe ik graag aan mee!! Mooi handig flesje, vooral nu we de zomer tegemoet gaan kan deze makkelijk mee als we gaan fietsen.
    Je hebt er weer prachtige foto's van gemaakt!
    Ik wens je een fijn lang weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijne give away Marieke! Ik sla deze keer over want ik heb al een heel fijn waterflesje van Dopper. Dat van die munt bij het water vind ik trouwens wel een supertip, ga ik zeker eens proberen :))

    Geniet van een fijn, mooi en zonnig weekend!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke fles, die ken ik nog niet. Ik doe graag mee, want ik heb hetzelfde probleem. Toen ik vroeger de hele dag op kantoor zat, lukte het nog wel om veel water te drinken, maar nu is het lastiger. Een dag is zo om, en dan is toch vaak de conclusie: weer te weinig gedronken!! Dus zo'n fles lijkt mij wel wat! Fijn weekend!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zou hem heel graag willen winnen omdat ik graag van alles in het water doe zoals munt en citroen en dat kan met deze heel makkelijk Door de grote vulpen. Helemaal iets voor mij dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw die zou ik wel willen winnen. Ik drink veel te weinig en een goeie fles met grote opening zodat er nog wat smaak aan toegevoegd kan worden is natuurlijk een super hulpmiddel om daar wel aan te komen.

    Gr. Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik moet meer water drinken en dat zal wel lukken met zo'n mooie fles. Ik volg je op Bloglovin en like Rosti Mepal al op Facebook.
    Liefst, Ling linglchoy1@ Hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ben veel onderweg en dan is dit wel heel verkoelend.Ijsblokjes erin wat blaadjes munt en schijfje citroen,of gewoon ijsthee heerlijk.
    Had een drinkfles gekocht maar de opening zit los op de dop,niet praktisch om mee te nemen,deze ziet er beter uit.
    Sanne Becks
    brabantbrabantbrabant@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zou hem heel graag willen winnen. Mee in de handen gestaan op de Libelle Zomerweek, maar na twijfelen niet meegenomen. Maak dus heel graag kans!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super handige fles voor als ik samen met de kids op pad ga. Altijd een fles water bij de hand voor mijn dorstige kids. Ik zou hem graag willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Marieke,
    Ik doe graag mee aan deze giveaway. Wat een mooie fles. Vooral omdat hij doorzichtig is. Ik ben dol op limoenwater, zal vast ook mooi staan.
    groet,
    kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Merelsnestje (Mireille)11 juni 2014 om 13:24

    Hoi Marieke,
    Graag doe ik op de valreep nog mee voor deze prachtige fles. Ik herken het helemaal, dat niet uit plastic flesjes kunnen drinken. En wat mij het meeste aanspreekt: minder plastic afval in onze mooie natuur ! Een hele fijne zonnige dag gewenst, Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk!! Ik wil ook graag meedoen..
    En waarom? Omdat ik dat klungelige drinken uit een flesje herken, en omdat dit ideaal is als ik de deur uitga, dat de kleintjes er allemaal goed uit kunnen drinken!
    We delen de fles met zn viertjes ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik drink ook altijd veel te weinig en ik heb begrepen dat als je echt dorst hebt het eigenlijk al te laat is. Ik ben erg fan van de producten van Rosti Mepal. Wat heb je het weer fantastisch mooi op de foto gezet! Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige fles zeg! Ik waag ook een kansje. Jukka drinkt alleen maar water, en niet uit een kinderflesje, nee het liefst uit een plastic waterfles. Deze fles zou dan ook perfect zijn voor hem! En gemakkelijk mee te nemen door mama.

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!