Onderwerpen

vrijdag 16 mei 2014

KINDJES #30

Het lijkt alweer een hele tijd geleden... in de eerste week van de meivakantie genoten we van een weekje Zeeland. We komen er al jaren en worden bijna altijd getrakteerd op zonnig weer. Helaas was het deze keer niet zo warm. We hebben ons zeker niet verveeld, maar zijn minder buiten geweest. Daardoor heb ik niet zoveel foto's gemaakt als dat ik andere jaren doe.

Ik heb mijn camera opgeruimd toen we thuis kwamen en er -door drukte de laatste weken- niet meer naar om gekeken. Deze foto's heb ik zojuist van de camera gehaald, gemaakt op de enige écht zonnige dag van onze vakantie :-)





Anki kwam met een prachtig idee, naar aanleiding van dit project.
Ik doe mee en probeer regelmatig een foto van onze kindjes te plaatsen, zoals ik ze zie. 

Kijk bij Anki voor de complete lijst met deelnemers.

I am your parent, you are my child. I am your quiet place, you are my wild.
Maryann K Cusimano

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's.
    Zo te zien was het een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die foto van je dochter zo mooi!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's en wat wordt Tijn een grote vent.
    Alvast een fijne week!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een fijn uitje, fijne foto's en fijne herinneringen voor later ♡

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Zeeland, goede herinneringen aan. Ik ging er samen met een vriendinnetje voor het eerst op vakantie zonder ouders, we waren 16 jaar. Het weer was niet helemaal optimaal tijdens de mei vakantie helaas. Fleur had een korte fietsvakantie met opa en oma en waren drijf en drijfnat toen er plots een hele erge regen en onweersbui was wat ook wel weer heel spannend was :-). Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto's van die ene mooie dag! Maar gelukkig hebben jullie genoten, ondanks het minder mooie weer. De laatste foto vind ik echt prachtig Marieke!
    Wens je nog een fijne zonnige week toe!
    xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wel een lieve foto's hoor! Fijn dat jullie er van genoten hebben. Zeeland is altijd fijn! x Yzette

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!