Onderwerpen

dinsdag 11 februari 2014

Valentijn printables!

Al ben ik geen Valentijnsdag-fan, het vieren van de liefde vind ik heel belangrijk. Dit mag natuurlijk elke dag. Ik hou van hartjes, ik vind de vorm gewoon erg mooi en ik word er vrolijk van!

Ik ontwierp een kaart in twee verschillende kleuren die je gratis kunt downloaden. Print maar uit en verras iemand met dit lieve gebaar, of hang het kaartje lekker aan je eigen muur! Ik hoop dat jullie er blij van worden en zou het leuk vinden om een foto te zien, mocht je de printables gebruiken.



KLIK HIERONDER OP DE AFBEELDING EN PRINTEN MAAR :-)

  

19 opmerkingen:

  1. Zeg ik vandaag nog tegen iemand dat ik tegenwoordig zo van mint en oudroze hou :-) Ze zijn mooi, dankjewel om dit te delen met ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een liefje om met ons te delen! Mijn allereerste vriendje was jarig op Valentijnsdag, daar moet ik ieder jaar aan denken! Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leueueuk!! Dankjewel! Ga 'm printen voor m'n lieffie :-)

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij mij wordt het kaartje niet goed geopend; krijg alleen maar tekst te zien... Zou het aan mij liggen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefixt... Mijn fout ;-) Hopelijk lukt het nu wel, xx Marieke

      Verwijderen
  5. Wat een mooie kaartjes! Lief dat je dat zomaar deelt :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief kaartje, heel lief dotje wat!

    Fijne avond nog,


    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes, dankjewel!
    Fijne dag! Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowww Marieke, wat een leuk ontwerp en wat lief dat je ze als free printable deelt!
    Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi gebaar Marieke! Ik ben m'n nieuwe huisje aan het 'aankleden' en laat ik dat nu net in het mint en roze aan het doen zijn. Je kaartjes gaan dan ook zeker een plekje krijgen!

    Liefs, Bernice

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh Marieke wat zijn ze mooi! De kleuren... perfect!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi! En wat leuk dat je ze deelt :) Fijne valentijnsdag alvast <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lief dat je ze deelt! Ik zie dat je ook weer met de klei aan de slag bent geweest.
    Mooie kaartjes mooi plaatje!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaartjes zijn dit!
    Lief dat je ze hebt gedeeld.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk!!!
    Leuk ook dat je ze met ons deelt! :)
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je trouwens super leuke glitter maskingtape! X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach jee, de kaarten zijn mooi. en helemaal gratis! nog leuker!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!