Onderwerpen

zaterdag 4 januari 2014

Hello 2014!

De laatste tijd zag ik prachtige jaaroverzichten voorbij komen op verschillende blogs. Ik ben een beetje aan de late kant, maar wilde toch nog graag wat mooie collage's laten zien van mijn foto's van 2013. Begin januari vorig jaar kocht ik mijn eerste spiegelreflexcamera en ik heb met dit toestel al heel wat mooie plaatjes vast kunnen leggen. Ik fotografeerde vooral Tijn en Nora, bloemen, eten, hoekjes van ons huis en fijne spulletjes die ik kreeg van lieve medebloggers. Als ik de beelden zo bij elkaar zie staan krijg ik er een gelukkig gevoel bij, het was een mooi jaar voor ons. Een jaar waarin alles meer op de rit kwam na een onrustige tijd.



De kerstvakantie zit er weer op, we hebben ervan genoten. Ook al waren Nora en ik niet helemaal fit. Het is heerlijk om met z'n vieren thuis te zijn en niets te hoeven (al waren de kerstdagen aardig volgepland...)

De tijd vliegt, nu zitten we al in 2014! Ik heb wat opdrachten af te ronden en daarna ben ik van plan meer tijd vrij te maken om te doen wat ik echt leuk vind, tekenen. Tamara inspireerde mij om in de maand januari elke dag een tekening te maken, daar ben ik mee begonnen. Hopelijk houd ik het de rest van het jaar ook vol. Ik probeer hier af en toe te laten zien wat ik getekend heb, hopelijk vinden jullie dat leuk!

Rest mij nog om jullie allemaal een heel gelukkig 2014 te wensen. Dat mag officieel nog in de eerste week van januari, dacht ik. Zo niet, dan toch ;-)  

Maak er een geweldig jaar van, geniet van álle mooie dingen om je heen, de grote maar ook zeker de kleine!

27 opmerkingen:

  1. Je maakt prachtige foto's en als ze zo allemaal bij elkaar staan dan is het een waar feestje om naar te kijken.

    Wat een leuk idee om iedere dag een tekening te maken, ik ben dan ook erg benieuwd. Is er een bepaald thema waar je je aan houdt?

    Ik wens jou ook een heel mooi, gelukkig, gezond en creatief 2014. Het zou leuk zijn als we elkaar in 2014 eens ontmoeten.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's. Als ik dit zo zie weet ik het steeds zeker, ik heb een andere camera nodig.
    Ik wens jou ook een heel mooi nieuw jaar, geniet ervan. x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie ook een heel fijn, bruisend en al wensend vervullend 2014. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaah, mooie plaatjes! Je hebt altijd van die mooie 'constante' kleuren in je foto's, als jebegrijpt wat ik bedoel...;-) Jullie ook een heerlijk nieuw jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zo'n collage van je blogfoto's en voor jullie ook een heel fijn 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi archief! Ik wens je meer van dat in 2014 !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk om je collage te zien. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt. Het is ook echt helemaal "Marieke": je lieve kindjes, heerlijk eten, mooie spulletjes, en kleurrijke bloemen!. Ik ben erg benieuwd naar je tekeningen, heerlijk lijkt het me als je kunt tekenen. Maandag begint het 'gewone' leven hier ook weer.....zucht. Tot gauw :-) Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's! Fijn 2014!
    Leuk blog heb je, ik ga je volgen.
    Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook voor jullie een heel fijn nieuw jaar! Ik kijk uit naar nog meer foto's en je tekeningen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie collage! En wat een wijze koppies staan er tussen.
    Geniet van het nieuwe jaar en hopelijk gaat het met je vader wat beter.
    Ik ben benieuwd naar je tekeningen dus kom maar op :)
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd zo fijn je foto's in collages te zien...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat verlate overzicht had ik voor geen goud willen missen hoor, mooooooi
    X Es
    ben benieuwd naar je tekeningen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's! Ben benieuwd naar je tekeningen! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je ook de teken challenge gaat doen! Ik ben heel benieuwd naar jouw tekeningen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtig overzicht. Wat een rijkdom zoveel moois om je heen. Ik wens je een jaar met een gouden randje toe lieve Marieke. Erg leuk om je in 2013 in blogland te hebben mogen ontmoeten en nu ook igmaatjes te zijn :) En naar je tekeningen kijk ik uit!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. genieten van éénvoudige dingen, daarin schuilt ons geluk...een creatief 2014

    BeantwoordenVerwijderen
  17. MOOI!! Voor jou ook een prachtig mooi nieuw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte ook voor jullie een fijn jaar gewenst. Ik kijk altijd zo uit naar je heerlijk kleurige en vrolijke foto's die me elke keer een blij gevoel geven. Keep it up! x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij ook een prachtig jaar, ben benieuwd naar je tekeningen....

    groetjes Sot-Tof

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachthge foto's voor jullie een gelukkig gezond 2014 groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een fleurig overzicht, helemaal jij! Ben heel benieuwd naar je tekeningetjes Marieke :-)
    Heeft Tijn het fijn gehad vandaag op school? Of is hij alweer af aan het tellen naar de volgende vakantie? Fijne week! Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben benieuwd naar je tekeningen... En je verhalen van dit jaar met de prachtige foto's. Tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een collage om heel blij van te worden. Fijn te lezen dat jullie zo'n goed jaar hebben gehad. Ik wens voor 2014 dat het ook allemaal even fijn mag zijn. Ik ben benieuwd naar je tekeningen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. prachtige collage Marieke, heb het een en ander in blogland gemist vanwege ruim twee weken klusvakantie :-) wens jullie een heel gezond en gelukkig 2014 !, xxxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ben zo benieuwd naar je tekeningen!
    Erg leuk idee..
    We zijn zo blij met de klei hangers. Er is er maar eentje in de boom gekomen, Pepijn vindt ze zo leuk dat hij ze graag wilde hebben. Ze hangen in zijn bed-tent, als sterren in de lucht (zijn eigen woorden). Ik hoop binnenkort tijd te vinden om foto's te maken..

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. O, en wat je schreef is heel herkenbaar, haha..

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige foto's! Zo licht en fris allemaal ;)
    Ben heel benieuwd naar je tekeningen! Veel plezier.
    Warme groetjes,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!