Onderwerpen

vrijdag 20 december 2013

Onze kerstboom en uitslag give-away

Oké, eerlijk is eerlijk... je ziet hier de mooiste details van onze kerstboom. En wat ook eerlijk is; ik vind onze boom prachtig zoals hij nu is, al is de eenheid ver te zoeken. Met liefde en veel plezier versierd door Tijn en Nora. Ze worden elke ochtend weer helemaal vrolijk bij het oplichten van de gekleurde lampjes.

Wat er zoal inhangt: kunststof blauwe ijskristallen van Koziol, gecombineerd met antieke hangers en ornamenten van de kringloop. Foute zilveren slingers, gecombineerd met een Engelpunt-slinger. En verder kinderknutsels, witte belletjes, fel gekleurde mini-balletjes, transparante ballen met glitter erin, beertjes, lelijke gekregen-bij-de-supermarkt-hangers én sinds een paar dagen Candy Canes en ander snoepgoed! Vrolijkheid alom ;-)

En dan nu de uitslag van de klei(ne) kerst give-away... Setje 1 is voor Susanne van Frivole, setje 2 is voor Marieke van Miepisch, setje 3 is voor Arja van Ons huisje op negen hoog. Willen jullie je adres naar mij mailen? info@eendotjewat.nl ♡ In 2014 ga ik weer nieuwe give-aways bedenken, ik vind het zo leuk om jullie blij te maken met een kleinigheidje in de brievenbus.

Hele fijne feestdagen allemaal geniet ervan!

29 opmerkingen:

  1. Ohhh wat leuk!!!!!
    You make my day!!
    Dankje wel!
    Ik mail je meteen mijn adres hoor ;).
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben door mijn enthousiasme vergeten Suzanne en Marieke te feliciteren! :)
      Gefeliciteerd dames!

      Verwijderen
  2. Ik vind het een prachtboom!! Complimenten aan Tijn en Nora :)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet je boom er kleurrijk en vrolijk uit!
    Hé jammer.. Gefeliciteerd dames!!

    Fijne dagen<3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van dit soort bomen, juist leuk een allegaartje (dat heb ik hier namelijk ook haha. Ik zou ongelukkig worden van een boom met alleen maar witte of rode ballen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We moeten onze perfectie met dit soort dingen maar laten varen, belangrijker is het gevoel dat de kinderen hebben bij de boom. Dat maakt de boom perfect en mooi :-). Dit jaar geen boom hier maar toen mjn dochtertjes klein waren en zij ook de boom versierden was het iedere ochtend weer een andere boom omdat ze de boel weer gingen verhangen. Gefeliciteerd dames met de prachtige kleihangers van Marieke!
    Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch hartstikke mooi zo´n boom.
    Ik had ook een mooie eenheid in mijn boom, maar sterre wou graag wat hondjes in de boom (die van de action), ze had zelf kerstballen beschilderd dus die moesten er natuurlijk ook 1 etc....dus de eenheid is bij mij nu ook ver te zoeken in de boom, maar ik vind het prima...het hoeft niet altijd zo gestyled, vind het belangrijker dat mijn kind de boom geweldig vind.
    Ik vind jullie boom prachtig!
    Gefeliciteerd dames met de gewonnen give away.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn boom ziet er net zo uit. Gisteren kwam Koen thuis van school met allemaal maaksels, we hebben ze er gewoon vrolijk in gehangen. Ook hier snoepje is de boom, al vraag ik me af hoe lang nog...
    Jij ook alvast fijne dagen en op naar een mooi en inspirerend 2014!
    liefs
    Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wateen vrolijke kerstboom, ik zie nog hele oude lampjes erin ;) en veel leuks...ik hou er wel van.
    Gefeliciteerd aan alle winnaressen! En jij ook hele fijne feestdagen gewenst!
    Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij ook hele fijne dagen en alle goeds voor 2014! Geniet van elkaar en van de mooie kerstboom! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk!
    Om eerlijk te zijn heb ik ook zo'n soort boom.
    En dat zonder kinderen! :-)
    Genieten hoor!
    Liefs, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk toch dat zij er iedere ochtend helemaal vrolijk van worden!
    Gefeliciteerd dames!

    Fijne kerstdagen gewenst
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartstikke leuk toch! Onze boom hangt ook vol met kitsch...tot an gekleurde lampjes aan toe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd allemaal!
    Wat een fijne kerstboom foto's... wat een heerlijke tijd is het toch.
    Fijne dagen!
    X Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je boom is hartstikke leuk! Lekker van alles was, maar wel supergezellig. Je kinderen kijken vast hun ogen uit ;).
    En gefeliciteerd winnaars van de Give away, die hangers krijgen vast een mooi plekje in huis!

    Hele fijne dagen alvast Marieke!

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Yesss! Helemaal blij, die prachtige hangers krijgen een ere plaatsje in de kersttak :) Ik ga me ook eens beraden.. Eens kijken wat ik in elkaar kan knutselen :)

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dan hoop ik mee te doen, was hier te laat voor! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik hou wel van overversierde bomen. Dan is er vanalles te zien:-).
    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er gezellig uit! En de boom is met liefde versierd en dat is natuurlijk het belangrijkste!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wt een heerlijke gekleurde boom. Snap helemaal dat je kids er blij van worden. Leuk juist zo'n mix & match van materialen en kleuren. Fijne kerst! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gezellige boom!
    En gefeliciteerd winnaressen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha, fijne boom! Enne, mooie dagen toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gezellige kerstboom! Enne, een fijne kerst toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig versierde kerstboom! Zo vind ik ze het leukst! Fijn 2014 voor jullie x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie foto's van je boom, ziet er feestelijk en kleurrijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!