Onderwerpen

zondag 15 december 2013

Get LEF studios up and running!

Al eerder schreef ik over het bijzondere project waar ik mee bezig ben, voor de actie 'Get LEF studios up and running!'

Een klasgenootje van Tijn is ernstig ziek, er is drie maanden geleden acute leukemie bij hem vastgesteld. Op dit moment zit hij volop in behandeling, een zware tijd voor hem én zijn ouders. Door de rollercoaster waar dat gezin nu in zit komt de bouw van de geluidsstudio waar zijn ouders al jaren aan werken, in het gedrang. Natuurlijk richten zij zich nu volledig op hun zoon, de behandeling van zijn ziekte gaat jarenlang duren. Dus is er een actie opgericht om geld en materialen in te zamelen voor de afbouw van de geluidsstudio, zodat er een inkomen kan binnenkomen wanneer ze eenmaal 'up and running' zijn. 

Samen met dit jongetje heb ik ontwerpen gemaakt voor kerstkaarten, die we verkopen voor deze actie. En dankzij lieve Pascale en haar man, zijn ze nu (gratis!) gedrukt bij Wilco Printing and Binding. Ook werden er door Wilco prachtige enveloppen bijgeleverd. Nogmaals heel erg bedankt voor jullie hulp!

We hebben nog heel wat setjes te verkopen...
Dus mocht je nog op zoek zijn naar leuke kerstkaarten en dit goede doel willen steunen, mail dan naar kerstkaarten@lefweb.nl om je bestelling door te geven. Je kunt hiervoor ook contact met mij opnemen: info@eendotjewat.nl


Mocht je nog ideeën hebben om dit gezin te helpen, dan hoor ik het graag. De volledige opbrengst van deze actie zal wanneer de studio goed draait, aan KiKa geschonken worden.

6 opmerkingen:

  1. Ik had het nog niet eerder gelezen. Lief van jullie allemaal om je hier voor in te zetten. Bij deze mijn kleine bijdrage, 3 setjes graag :) Ik mail je.

    Fijne week!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief Rosalie! Dank :-)
    Ook een fijne nieuwe week voor jou! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De reden dat deze kaarten er moesten komen is ontzettend verdrietig en als je zelf ouders bent van gezonde kinderen dan raakt je dat enorm. Ik, mijn man en zijn werkgever hebben hier dan ook geen moment over n hoeven nadenken om aan deze mooie actie mee te doen. De kaarten die je samen met hem hebt gemaakt zijn prachtig en ik hoop dat de verkoop een succes zal worden.
    Liefs Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes! Ze zijn erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een samenwerking! :D Ondanks de hartverscheurende reden is dát wel iets moois.
    Ik stuur je een mailtje...

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!