Onderwerpen

zondag 1 december 2013

Drukke tijden

Heel erg bedankt voor alle lieve en leuke reacties die ik elke keer krijg van jullie!

Het is op mijn blog even wat rustiger, omdat het in mijn leven nu juist druk is. November en december zijn hier altijd al van die drukke maanden; naast sinterklaas, kerst en oud & nieuw hebben we ook nog heel wat verjaardagen te vieren. Gezellig natuurlijk, maar het kost wel een hoop tijd.

En er zijn ook minder leuke dingen. Met de gezondheid van mijn vader gaat het helaas niet zo goed, dus ik probeer mijn ouders -zoveel ik kan- te helpen op de boerderij.

Qua werk ben ik met veel projecten tegelijk bezig... Voor één project wil ik graag aandacht vragen:
Bij een klasgenootje van Tijn is twee maanden geleden acute leukemie vastgesteld, echt verschrikkelijk. Door de rollercoaster waar dat gezin nu in zit komt de afbouw van de geluidsstudio waar zijn ouders al jaren aan werken, in het gedrang. Natuurlijk richten zij zich nu volledig op hun zoon, de behandeling van zijn ziekte gaat jarenlang duren. Dus is er een actie opgericht om geld en materialen in te zamelen voor de afbouw van de geluidsstudio, zodat er een inkomen kan binnenkomen wanneer ze eenmaal 'up and running' zijn. 
Samen met dit jongetje heb ik ontwerpen gemaakt voor kerstkaarten, die we gaan verkopen voor deze actie. Ze kunnen alle hulp gebruiken: Get LEF Studios up and running! Mocht je nog ideeën hebben om dit gezin te helpen, dan hoor ik het graag. De kaarten zullen over ongeveer een week te koop zijn (zodra we een sponsor-drukker gevonden hebben). De volledige opbrengst van deze actie zal wanneer de studio goed draait, aan KiKa geschonken worden.

Ik ben dus even wat minder aanwezig hier en ik loop ontzettend achter met het lezen van blogs... Ik probeer het zo goed mogelijk bij te houden, omdat ik zelf ook altijd zo geniet van jullie lieve reacties, maar dat lukt me nu even niet, sorry daarvoor.

Een fijne nieuwe week allemaal!

17 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar :), leuk weer even wat van je te "horen"!
    Wat heb je weer prachtige foto's gemaakt, en wat ziet het er sfeervol uit bij jullie zeg!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Druk, druk, maar wouw, wat een mooi initiatief zeg! Succes met alles en ach, blogland heeft (gelukkig) toch altijd minder prioriteit dan 'real' life!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een hectische tijd Marieke, ik hoop dat het snel weer beter gaat met je vader. Verschrikkelijk nieuws voor de ouders en het jongetje zelf. Ik heb je even een emailtje gestuurd over de sponsoring! Liefs en sterkte, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moet doen wat nu belangrijk is en dat zijn je ouders. Ik zit in een zelfde situatie; mijn vader is vorige maand plotseling ziek geworden en ineens staat je wereld op zijn kop. Het werk en bloggen geven me een beetje afleiding. Heel veel succes met alles en je mooie kaartenactie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje marieke dat is pittig. Gaat je vader er wel weer bovenop komen.? En wat lief dat je dat gezin zo helpt. Pas je ook goed op jezelf? Mis je hier wel een beetje. Maar keuzes maken is belangrijk. Succes en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed op jezelf passen, dat doen wij vrouwen vaak veel te weinig. Letten altijd op iedereen om ons heen, behalve op onszelf..
    Gave kandelaars btw!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Neem je tijd voor de dingen die echt belangrijk zijn! Sterkte met alles! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens je heel veel sterkte met je vader! Hopelijk gaat t snel weer de goede kant op! En wat een verhaal zeg over Tijn's klasgenootje... Fijn om hen zo te kunnen steunen. Ik hou je blog in de gaten :) Je kandelaars zijn prachtig trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. he getsie wat een vervelende dingen zijn er gaande bij jullie. Hopelijk gaat het weer allemaal goed komen. Probeer ook te genieten van de komende feestdagen......

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben jij toch een geweldig mens!! :) Je zult er wellicht geen behoefte aan hebben, maar als je van je af wilt schrijven...je hebt mijn email adres. Just so you know ;) Kop op en dikke knuffel!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou, zet ém op meid! Wat een drukte en sterkte met je vader.
    Helaas is het leven niet alleen maar zonneschijn :(

    X
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ojee, sterkte zeg!
    En natuurlijk veel succes met het verkopen van de kaarten.
    Trouwens wat een geweldige poster heb je in je kamer staan.
    Groetjes Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Meid, wat boel emoties. Van fijne verjaardagen, zorgen voor en over je vader en een heel ziek kind. Wat lief dat je zo helpt. Zorg ook goed voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt echt heel druk. Succes met alles. En wat lief en ontzettend goed dat je anderen helpt! Leuk die actie met kaarten. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel veel sterkte met alles!!! Dikke knuffel....Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een verschil, zo veel leuke én nare dingen tegelijk!
    Mooie actie, daar denk ik graag aan mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, dat is ongelofelijk tijdrovend, de zorg om en voor anderen. Ik weet er alles van, zou soms graag even een pauze in willen lassen maar dat kan nu eenmaal niet. Ook voor de ander zou het zo fijn zijn om even niets te mankeren en rust te kunnen nemen. Je kunt alleen maar je best doen er te zijn en te helpen waar mogelijk. Helaas is dat voor je gevoel nooit genoeg omdat je er ook voor de kinderen moet zijn. Ik weet zeker dat je het goed doet, niet vergeten af en toe ook tijd voor jezelf te nemen (doe ik nooit, maar kan het altijd wel adviseren aan een ander, haha). Vreselijk verdrietig nieuws ook van het klasgenootje van Tijn. Fijn dat je je daarvoor inzet.
    Sterkte en zet 'em op!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!