Onderwerpen

vrijdag 1 november 2013

Kindjes #22

De laatste tijd staat Nora veel vaker op de foto, omdat Tijn veel op school is.
Afgelopen week nam ik geen enkele foto van Tijn. Deze keer dus alleen Nora, van heel dichtbij.
Volgende week Tijn!

Anki kwam met een prachtig idee, naar aanleiding van dit project.
Ik doe mee en probeer elke week een foto van onze kindjes te plaatsen, zoals ik ze zie. 
Kijk bij Anki voor de complete lijst met deelnemers.

I am your parent, you are my child. I am your quiet place, you are my wild.
Maryann K Cusimano

30 opmerkingen:

  1. Echt 'n dotje, jouw meisje :)

    Een mooi weekend gewenst!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige foto.... de dromerige blik in haar oogjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk koppie heeft ze toch...
    Zo'n mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie foto!

    Zelf vergeet ik heel vaak van momenten foto's te maken ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een ge-wel-dig-e foto! Super!
    Ik vind het ook lastig nu foto's maken, als ik op sta is het donker en als ik thuis kom ook... en ik HAAT flitsen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och wat mooi! Maar kan ook niet anders wanneer dochterlief zo'n prachtig en lief koppie heeft. Mooi weekend voor jullie!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och, mooierd..
    Heerlijk die serieuze en toch dromerige blik.
    Gaat veel om in die kleine hoofdjes..
    Fijn weekend! Lekker genieten..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig mooi kindje heb je toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto! Die blik van Nora, prachtig!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi vastgelegd! Je ziet bijna wat ze denkt :)
    Alvast succes volgende week met je kast!

    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje, wat een prachtige foto!!!

    Ennuh.. gefeliciteerd! Wat gaaf dat jouw ontwerp gewonnen heeft :D Het is ook wel een superlief kastje zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi, ik ben ontzettend benieuwd naar je kastje..ik was wel even jaloers hoor:) succes ermee vandaag. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!