Onderwerpen

woensdag 23 oktober 2013

Histor 101 karakters

Histor heeft topontwerper Piet Hein Eek gevraagd om een uniek kastje te ontwerpen en produceren in een oplage van 101 stuks. Laat zien welk karakter jij het kastje zou willen geven en wie weet mag jij jouw idee dan wel komen uitvoeren in de werkplaats van Piet Hein Eek. Op 9 november komen daar alle karakters van de 101 kastjes tot leven. 

Toen ik deze actie van Histor in samenwerking met Piet Hein Eek en 101 Woonideeën voorbij zag komen, dacht ik... Jaaa, dat is geweldig. Ik doe mee! Maar ik was zo druk de laatste tijd dat ik het eigenlijk weer vergat. 

Op de laatste dag dat je mee kon doen, zag ik op Instagram inzendingen voorbij komen en toen schrok ik wakker. Ik moest meedoen! Dus ik ging die avond aan de slag. En nog net voordat de klok twaalf uur sloeg en de deelnameperiode voorbij zou zijn, stuurde ik mijn ontwerp in. Haha, ik word pas écht creatief als de tijd gaat dringen!

En vandaag kreeg ik fijne mail. Ik mag op 9 november naar Piet Hein Eek in Eindhoven om één van deze prachtige kastjes te beschilderen. Hoe tof is dat?! Ik moet nog wel een mooi plekje zoeken voor het kastje, maar dat komt vast goed.

Hieronder zie je mijn ontwerp voor het Piet Hein Eek kastje. De foto is gemaakt door Desiree van Vosgesparis, ik bewerkte haar foto door kleur en tekening (digitaal) op het kastje te plakken. 





30 opmerkingen:

  1. Wow! Supertof! Leuk, leuk! Ik ben benieuwd waar het kastje gaat staan in je huis!
    Ik was die wedstrijd weer helemaal vergeten:-(. Misschien moet ik ook aan de instagram

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker Heis!! Er zijn zoveel ideeën te vinden op Instagram :-)

      Verwijderen
  2. Oh Esther, wat is het schattig!! Gefeliciteerd hoor!
    Ik had ook het plan opgevat om mee te doen, maar er kwam steeds vanalles tussen en ik haalde de deadline jammer genoeg niet. Volgende keer misschien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf Marieke en wat een super gaaf ontwerp! Ik snap helemaal dat je bent uitgekozen! Tot dan! Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Marieke, wat super leuk dat je bent uitgekozen. Ik vind het een prachtig kastje, ik denk dat een van je kinderen dit leuke kastje wel op hun kamer wil. Veel plezier in Eindhoven! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoe leuk is dat ? :-) van harte gefeliciteerd, prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow super leuk, je bent door!! Proficiat! Grappig om te lezen dat zo op het laatste moment je beste ideeen komen!! Heel veel plezier in Eindhoven, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh geweldig!! Het is dan ook een heel leuk ontwerp op een leuk kastje!
    Gaaf joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Marieke, wat leuk dat je naar Eindhoven mag om je kastje te schilderen, gefeliciteerd! We zullen elkaar daar niet ontmoeten....helaas zat ik niet bij de gelukkigen, snik, snik... Ik ga het blijven volgen, veel plezier daar ! Groetjes Arda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat fantastisch voor je!! Wat zal je genieten op 9 november en wij kijken uit naar de foto's natuurlijk... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf zeg!!! Super leuk kastje! Veel plezier in Eindhoven!
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ow superleuk, je ontwerp ziet er prachtig uit. Gefeliciteerd!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat leuk! en hij gaat er heel mooi uit zien zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooooh wat super goed zeg! Suc6
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk voor je en je ontwerp is helemaal geweldig!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wouw, wat gaaf!!! En dat je dat zo digitaal bewerkt voor elkaar krijgt...top! Succes de 9e; laten horen en zien hoe het was hè?! :-)

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat leuk en gaaf dat je mee mag doen en volgens mij is het daar in Eindhoven ook Top!
    Veel succes en plezier
    X
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg gefeliciteerd, jou ontwerp ziet er dan ook prachtig uit! Veel plezier daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat gaaf! Proficiat en veel plezier de 9e!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw!!!!! Hoe bedoel je creatief!!!
    Gefeliciteerd!!
    En heeeeeeel veeeeeel plezier op 9 november!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met het winnen van deze mooie prijs! Ik volg jouw blog nu via bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ontzettend gaaf zeg! Ik ben benieuwd naar het eind resultaat en naar het plekje dat je ongetwijfeld al gevonden hebt voor dit prachtige pronkstuk!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!