Onderwerpen

maandag 5 augustus 2013

Uitslag give-away 2x prentenboek 'Kikker Spat wordt kampioen!'

De twee Kikker Spat boeken zijn gewonnen door Ellen en Afke. Gefeliciteerd!
Mailen jullie je adres even naar info@eendotjewat.nl?


'Kikker Spat wordt kampioen!' is een prentenboek voor kinderen in de leeftijd van ± 2 tot 6 jaar en heeft als thema lekker in je vel zitten. Het is bedacht, ge├»llustreerd en vormgegeven door mij.

Wil je het prentenboek 'Kikker Spat wordt kampioen!' ook hebben? Stuur me dan een mail. Je kunt het boek bij mij bestellen voor 12,50 euro inclusief verzendkosten binnen Nederland. Het is ook een leuk (kraam)cadeau!
Wil je meerdere boeken bestellen of naar het buitenland laten versturen? Neem even contact met me op.
info@eendotjewat.nl.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik een boek gewonnen heb! Die gaat hier heel goed van pas komen, heel erg bedankt!

    Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!