Onderwerpen

maandag 19 augustus 2013

Kindjes #16

Tijn komt vaak uit school met prachtige zelfgemaakte kleuter-kralenkettingen.
Deze keer heeft hij er een hoofdbandje van gemaakt :-) Ik geloof dat het tijd wordt voor de kapper...



En als Tijn op school is, pikt Nora graag zijn plaats in aan tafel.
Met kleurpotloden van Tijn en de grote schaar vermaakt ze zich prima!


Anki kwam met een prachtig idee, naar aanleiding van dit project.
Ik doe mee en probeer elke week een foto van onze kindjes te plaatsen, zoals ik ze zie. 
Kijk bij Anki voor de complete lijst met deelnemers.

I am your parent, you are my child. I am your quiet place, you are my wild.
Maryann K Cusimano

16 opmerkingen:

  1. Wat is het toch een lief en eigenwijs stel..... Echt om van mee te genieten die foto's die jij maakt van deze leukerds!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha herkenbaar die hoofdbandjes. Mijn dochtertjes hadden laatst een lang stuk gepunnikt. Nog voordat ik een suggestie kon geven wat we er mee konden doen liepen de dames al buiten met het gepunnikte stuk om hun hoofd! Die kleine Nora krijgt de creativiteit er met de paplepel ingegoten he? Wordt vast net zo goed als haar mama :-). Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou het staat hem goed hoor die hoofdband :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er stoer uit die zelfgemaakte hoofdband! En wat een lief gezicht Nora aan de knutsel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi setje heb je! ;-) Kijk maar uit met die schaar bij die mooie haartjes! Ik ben altijd bang geweest dat mijn meisje een keer een hele vlecht eraf zou knippen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je mooie kindjes!

    (ik kwam je tegen bij een ander blog, hoop dat je het leuk vind dat ik je volg... en stiekem bij je binnen gekeken heb! ziet er erg mooi uit, echt Marieke!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk dat ze zo hun gang kunnen gaan en hun eigen creatieve creaties maken. Super!
    Fijne week nog!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke foto's !
    Zo ging ik eens een keer met zoonlief naar de kapper, hij was toen elf jaar.
    We zaten tegenover elkaar dus ik zag hem in de spiegel. Hij vroeg: mag ik ook kaal mam ? (sommige oudere jongens hadden dat destijds)...
    Ik keek de kapster aan (ik kende haar goed) en zei toen: Prima als jij dat mooi vindt ? :-) (en deed een schietgebedje) Hij keek me vanuit de spiegel aan en zei: mwhoeah.. doe toch maar gewoon kort.
    hihi mn tactiek had gewerkt... opluchting hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's weer. En ik vind dat langere haar eigenlijk wel leuk...

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve koppies van lekker crea bezig zijnde kindjes. Hebben ze vast van jou..dat crea dan hè. ;P *flauw grapje, je hebt ook vast een lief koppie toch?!* :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tof de headband! Hij niet niet zijn haar knippen! De headband komt beter tot zijn recht met lange bruine lokken:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige foto's en wat een geweldig mooie kinderen heb je. Wat een mooie ketting (hoofdband) heeft hij gemaakt zeg, ik vind het langere haar juist super tof staan. En de wimpers van Nora is echt liefde :)!

    Veel liefs van Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met een veer erop lijkt het net een indiaan, ideetje voor carnaval ;) Fijn als ze zo lekker kunnen knutselen.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!