Onderwerpen

zondag 11 augustus 2013

Kindjes #15

Morgen gaat Tijn weer naar school. De vakantie is helaas voorbij!
Wat hadden we prachtig weer de afgelopen weken, de kindjes hebben er volop van genoten.


Het was kermis in het dorp afgelopen week, Tijn en Nora hadden de grootste lol samen!
Kijk die kleine trucker stralen met haar grote broer achter in de bak :-)


Anki kwam met een prachtig idee, naar aanleiding van dit project.
Ik doe mee en probeer elke week een foto van onze kindjes te plaatsen, zoals ik ze zie. 
Kijk bij Anki voor de complete lijst met deelnemers.

I am your parent, you are my child. I am your quiet place, you are my wild.
Maryann K Cusimano

10 opmerkingen:

  1. Wat een twee schatjes in die roze truck!
    Wens ze een fijn schoolbegin!

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig koppie zo "aan het stuur" ;) Mooie nieuwe week gewenst!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!
    Fijne week en voor Tijn veel plezier weer op school.
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, dat koppie:)! Wij hebben nog een weekje...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke foto's. dat wordt weer op tijd wakker worden:)en uitkijken naar de volgende vakantie. ik heb je boek ontvangen..! erg leuk:)bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah lief! De draaimolen blijft favoriet, ook hier. Ik hoop dat jij ook genoten hebt van een fijne vakantie en het heerlijke weer.

    Fijne week, liefs,
    Rosalie

    Ps. De pareltjes uit uden komen nog hoor, ik loop zo giga achter met alles wat ik wil posten. Moet weer even in mijn werkende ritme komen en dan nog ergens wat momentjes tijd bij elkaar rapen om aan het bloggen toe te komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaat toch snel!
    Die foto in die roze truck is geweldig! :)
    hahah zo leuk!

    Liefs x Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaa jammer he dat de vakantie weer voorbij is.. Maar wat een leuke foto's van je kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heerlijk kermispret! heb daar ook zo'n mooie herinneringen aan toen ik klein was! fijne even-wennen-niet-meer-vakantie week!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!