Onderwerpen

zondag 7 juli 2013

Kindjes #11

De vakantie is hier in volle gang, het bloggen schiet er een beetje bij in... 
Maar ik maakte wel foto's van de kindjes afgelopen week.


Een gezellig logeerpartijtje bij opa en oma, lekker buiten spelen in het zonnetje! 


Check het wagenpark ;-)

Anki kwam met een prachtig idee, naar aanleiding van dit project.
Ik doe mee en probeer elke week een foto van onze kindjes te plaatsen, zoals ik ze zie. 
Kijk bij Anki voor de complete lijst met deelnemers.

I am your parent, you are my child. I am your quiet place, you are my wild.
Maryann K Cusimano


15 opmerkingen:

  1. Geweldig die autootjes hè? Nu nog lekker oefenen en voor je het weet slagen ze voor hun rijbewijs :-). Opa en oma hebben aan alles gedacht zie ik: zelfs een lekker schommeltje. Hier is ook sinds vandaag de vakantie begonnen voor ons. We gaan niet weg, maar plannen gewoon wat dagjes weg. Ook geen straf. Vandaag lekker een dagje naar het strand. Fijne vakantie Marieke, Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatjes, ik kan zo genieten van je foto's!
    Prachtig!!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het elke keer weer super leuk om fotootjes van je kindjes te zien! Fijn dat ze zich samen ook zo goed kunnen vermaken. Haha, moest trouwens wel lachen wat je vertelde over die krultang. Ik dacht nl. echt dat je die krullen van jezelf had. Ach ja, je moet de natuur soms een handje helpen hè?! ;D Helaas gaat dat voor de bevalling niet op denk ik zo. Ik begin nu echt een beetje ongeduldig te worden terwijl ze nog weken mag blijven zitten. En de combi heel warm en zwanger is ook niet echt iets voor mij merk ik. Word ik helemaal verplicht tot niks doen en ik blijf nog graag een beetje bezig... Keep calm and carry on dan maar hè. Mooie week voor jullie!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heeerlijk bij opa en oma, mooie foto's
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, Ha, zo gaat het ook bij ons bij de opa's en oma's. Wat heerlijk om ze zo te zien genieten!
    Fijne week!

    groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat hebben de kindjes toch geluk he met dit weer!!
    Heerlijk genieten zo!

    Groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, dat het bloggen erbij inschiet, dat herken ik. Helaas bij mij niet door vakantie maar door het werkritme weer op te pakken na een heerlijk lang verlof... Prachtige foto's. Geniet lekker van de mooie zomerse dagen.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk hè, als ze zich zo amuseren. Ideaal nu; ik zet een emmer water buiten en onze zoon is helemaal in zijn element de hele ochtend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Marieke, ik zat ik een heleboel heb gemist! Wat een leuke posts heb je weer geplaatst.. heb weer zitten genieten van je Kringloopvondsten. Bij ons zijn dat soort spullen toch wel schaars hoor..! Ligt vast aan de regio waar je woont. Die schaal... wauw!!

    En heb je kastproject ook helemaal gemist, wat wordt die mooi!

    Jij lekker genieten van je kinderen, zo te zien gaat dat helemaal goed komen. Ik wens je nog een fijne vakantie, ik zal weer wat vaker langskomen!

    Groetjes,

    Miriam ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, zie haar parmantig zitten op de blauwe auto dan! Geweldig! Goed gevuld wagenpark hebben die kinders van jou :)
    Alvast een fijn zonnig weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi blog heb je! Fijne plaatjes van je kindjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal leuk! Heerlijk genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!