Onderwerpen

zondag 16 juni 2013

Kindjes #8


Nora met haar 'Wat moet je!?'-look. 

 

En gezellig lunchen aan de kleine tafeltjes...
Mama had de eettafel namelijk vol liggen met spullen voor het nieuwste schilderproject.
Dat is inmiddels af, later deze week meer daarover.

Anki kwam met een prachtig idee, naar aanleiding van dit project.
Ik doe mee en probeer elke week een foto van onze kindjes te plaatsen, zoals ik ze zie. 
Kijk bij Anki voor de complete lijst met deelnemers.

I am your parent, you are my child. I am your quiet place, you are my wild.
Maryann K Cusimano

20 opmerkingen:

  1. wat een schoon poppemieke zeg!! tja, 't lijkt me wel een karakterke... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo, wat een heerlijk meissie, zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie krulletjes heeft ze. Heel gezellig zo samen aan de tafeltjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha helemaal geweldig die blik van dat prachtige poppetje van je! Tijn heeft ook een prachtige hoed gemaakt zie ik. Ben benieuwd naar je nieuwe project! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn het toch schatjes! En wat maak je prachtige foto's! Super!!
    Doe je daar ook wat mee?

    Liefs x Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's weer van je kinderen!!! Ben benieuwd naar verf project...

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaaaah, wat heerlijk herkenbaar!
    Wij 'picknicken' of eten ook vaak aan krukjes/tafeltjes omdat de tafel door mij in beslag is genomen.. en het is ook gewoon veel leuker ;-)
    Wat leuk, zo'n kijkje in je leven steeds..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhhh wat een schatjes. Prachtige kinderen heb je!! Leuk idee om zo foto's te plaatsen van je kinderen. Ben benieuwd naar meer. Ik hou je blog iig goed in de gaten :) en uiteraard ben ik ook heel benieuwd naar je schilderproject.

    Liefs
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief die kleine nageltjes met nagellak, hihihi. Wat handig die kleine tafeltjes. Ziet er ook nog eens super leuk uit. Ik ben ook benieuwd naar je projectje oww en nog steeds naar je deel 2 van de kringloop schatten... ;) Hele mooie week gewenst! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, da's bijzonder dat je dat al dacht dat ik iets van Nora's nageltjes ging zeggen. Ken je me stiekem gewoon goed of ben ik super voorspelbaar, haha. ;) Ik wacht jouw deel 2 met mooie vondsten rustig af. Het is vast weer te veel moois... :D Ik ga morgen ook maar weer eens kringlopen. Voor de shop maar ook voor mezelf natuurlijk. Of mijn energiepijl moet weer afnemen naar niveau 0.. Vandaag ging het alweer wat beter maar ik moet ook eerlijk zeggen dat lief heel veel uit handen neemt als hij thuis is. ❤

      Verwijderen
  10. Ik klink vast als een oud omaatje als ik nu schrijf : Wat word ze groot zeg!
    Leuk om ze zo bezig te zien en ook heel herkenbaar :)

    Fijne week!
    groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn het toch prachtige kindjes! Wees er maar trots op!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kindjes zijn zo lief. Nora kijkt ook wel beetje verleidelijk. Met haar mooie pretoogjes:-).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow, die blik op de eerste foto, zo mooi vastgelegd!
    en wat een heerlijke lichte woonkamer heb je, mooi!
    groetjes Marit (homemarit.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige schatjes heb je! Ik ben nieuw op jouw blog. Het ziet er gezellig uit. Die tafeltjes zijn echt handig. Zou ook iets voor mijn kids zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb jij altijd een mooie lichtinval op je foto's. Doe je daar nog iets speciaal voor? lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige foto's en wat een gezellig huisje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!