Onderwerpen

donderdag 7 februari 2013

Geometrische ornamenten


Wie heeft het nu nog over kerst? Ja, ik. Bij mijn favoriete kringloopwinkel was de kerstafdeling vorige week ineens weer uitgebreid. Wellicht ruimen sommigen hun kerstspullen wel heel rigoureus op en brengen alles naar de kringloop. Ik vond onder andere deze prachtige geometrische ornamenten, de spuitsneeuw zat er nog op, maar ach, dat mag de pret niet drukken! Ik hoorde trouwens afgelopen week in het nieuws dat er mensen zijn die de kerstboom nu nog in huis hebben staan! Dat blijkt erg slecht te zijn voor je gezondheid. Best logisch.

13 opmerkingen:

  1. Hoi! Ik zie steeds vlakbij ons ook nog een kerstboom bij iemand binnen staan. Ikzelf ben hem echt na nieuwjaar wel zat, maar ja..
    Jij hebt in elk geval wat moois voor volgend jaar! Bij ons zijn geen kerstspullen meer te vinden, die bewaren ze voor volgend jaar..
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaren geleden woonde ik in een buurt waar sommige mensen het hele jaar door hun huis in kerstsferen hulde. Beetje vreemd, maar ach als zij er plezier aan beleven... Mooie ornamenten en helemaal mooi gefotografeerd :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeel moedig om nu nog kerstspullen in huis te halen! Ik kan ze voorlopig een hele tijd niet meer zien, tenzij op jouw blog dan (lekker ver weg ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet er niet aan denken om nu nog een kerstboom te hebben staan!
    Voor de volgende kerst heb je alvast weer wat moois liggen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi ja ik ken ook mensen die moeite hebben om de kerststpullen op te ruimen.. zij vinden het zo gezellig :-)
    zelf hou ik van opgeruimd dus moet er niet aan denken lol !
    mooie ornamenten heb je gescoord !!
    liefs,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet te geloven hoeveel schoons mensen wegbrengen naar de kringloop.Bij mij wordt er nog wel volop gespeeld met de kerststalfiguurtjes die een rolletje spelen tussen de barbies.Ik ben blij dat onze kerstboom weg is, ik denk al stiekem aan mijn paasboompje, groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha ik was mijn kerstboom eind december echt wel zat! Mooi hoor dat ornamentje, kan ook heeeel goed nog na de kerst.
    Groetjes Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, dat heb ik ook gehoord!!! Kan me niet voorstellen, zo lang na kerst. Maar een mooie vondst voor volgend jaar... die zou ik ook mee naar huis nemen :-) leuk!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb alles al heerlijk opgeruimd. Alhoewel, in mijn ooghoek zie ik nog een stammetje in het raam hangen, omwikkeld met sterretjes, toch nog wat kersterig. Die gaat er dus gauw uit hoor! Pas eind dit jaar weer!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie ornamenten heb je gevonden! Lang leve de Kringloop! (ben ook een enorme fan, net ook een vondst op m'n blog geplaatst).
    Maareh; zijn er echt mensen die nu nog een kerstboom in huis hebben? Los van de naalden...(!) is die van mij er de eerste week van januari al uitgezet. Maar goed... ieder zijn ding ;)

    Lieve groet,
    Miriam

    't Bezige bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh leuke vondst, die kan je nu al bewaren tot volgende Kerst. Ik ging eens op visite in Maart en daar stond de kerstboom ook nog in huis. Geeft een raar gevoel, ik zal dit nooit vergeten. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh is een kerstboom in huis echt slecht joh??
    Gelukkig staat die van ons buiten (kon 'm niet weg doen, dus volgend jaar gaan er buitenlichtjes in :)
    En jij hebt al mooie versiering voor komende kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Denk dat dit ornament ook best leuk in een paastak is....gekleurde veertjes ertussen ;)
    Ik ben trouwens je nieuwe lezer, leuk blog!
    Groet van Esther (Espiratie.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!