Onderwerpen

zaterdag 29 december 2012

Hertjes in theekopjes

Misschien had je ze al gespot op andere blogs of op Pinterest; schattige kerststukjes in (oude) theekopjes. Ook ik maakte ze, om cadeau te doen én voor onszelf natuurlijk ;-) Ik gebruikte mos en takjes uit het bos, ouderwetse kerstboomkaarsjes en Schleich hertjes.
Tijn maakte zijn eigen versie in een plastic kaboutermok, met heel veel glitters en frutsels!

Het heeft wel wat die laatste week van het jaar, het huis ruikt naar opgedroogde denneboom en kaarsen... Gezellig dus.

16 opmerkingen:

  1. Schattig!!! Ik vind die schleich dieren zo duur, maar natuurlijk wel van goede kwaliteit...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk! Zag ze ook voorbij komen op Winterfeest Hooi en Stro. Ik ben ook fan van schleich :)
    En wat ligt daar op je kast? Bootjes gemaakt van walnoten? Wat gaaf!
    Ik wens je alvast een geweldig 2013 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja een creatieve uitspatting van mijn vader die bootjes! Grappig hè. Dank voor je wens en voor jou natuurlijk hetzelfde!!

      Verwijderen
  3. Wat mooi! Ik ben ook zo'n fan van hertjes, ze zijn super-cute, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben dol op hertjes, kom er elke dag op mijn wandeling wel een paar tegen: maar tegen de tijd dat ik klaar ben om een foto te maken zijn ze gauw weg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kersstukjes zo, die hertjes zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit bericht had ik dus weer gemist ? snap er niets van want heb bloglovin en Blogdashboard ? .. in ieder geval beter laat dan nooit..
    ik vind je kerststukjes in de kopjes met hertje helemaal geweldig ! lief !!
    Wens jou ook een supergoed en gezond 2013 en dat het in blogland maar heel inspirerend en vooral gezellig mag zijn !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze superschattig, zo leuk gevonden. Nog een heel fijn eindejaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee, op deze manier zijn kerststukjes heel goed te doen!(heb er een gigantische afkeer van als ze in de vorm van veel hulst en spuitsneeuw in de winkels verschijnen). Goh, dat ik die als pinterst-verslaafde heb gemist...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze superleuk geworden!! Mini-kunstwerkjes!
    Hele fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you so much for the lovely comment at my blog - made me very happy. You've Got a Nice blog, have to surf about for a little while :-) harpy new year

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, leuk , L-E-U-K!!!!!!!!!!!!!
    Jij gaat met een huis vol vrolijke dingen het nieuwe jaar in :)
    Happy new year! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben helemaal geen fan van standaard kerststukjes, maar dit is superlief. Idee voor volgend jaar dus :-) Groetjes van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. SUPER LEUK! jammer dat de kerst alweer voorbij is want dit soort kerststukjes maken je huis zo vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!