Onderwerpen

vrijdag 12 oktober 2012

Nou, daar gaat 'ie dan... een blog.

Het moest er toch van komen. Al een tijdje krijg ik te horen dat bloggen echt iets voor mij zou zijn. En ja, het lijkt me fijn om de mooie dingen van mijn leven te kunnen delen. Verhalen heb ik wel, mooie foto's komen er vast ook. Toch vind ik het een beetje eng om mezelf hier in de spotlight te zetten. Koudwatervrees zullen we maar zeggen! Maar wie weet wat het gaat brengen, ik ben er klaar voor. Neus dicht en springen maar.

4 opmerkingen:

  1. Jaaaa, leukkleuk! Een dotje wat komt in m'n 'favorietenbalkje' te staan :-) X Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net je hele blog doorgelezen, van begin tot einde......ik hou van je ideeën en evolutie!
    Ik ben kortgeleden ook gestart met een blog, en ik kan veel van je leren.
    Dus....vanaf nu ga ik je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook net, alle, van einde naar begin, en je bent dus begonnen op mijn verjaardag.
      Leuk. Kijk uit naar wat volgt.

      Verwijderen

♥ Thank you for your message!